21.1.08

 

ניו יורק - מוזיאון ברוקלין מציג תערוכה חדשה

The Brooklyn Museum
מוזיאון ברוקלין לאומנות, שנמצא סמוך לגן הבוטני המומלץ, מאפשר לכם לצאת מתחושת העירוניות למחוזות זרים. אומנות אפריקנית, אסיאתית ומוסלמית עומדות במרכז המוזיאון, כמו גם אוספים ממצרים ויוון העתיקות. למי שהנדידה בתרבויות העולם קצת מוגזמת, תוכלו להכנס גם לאווירה ביתית יותר, עם אוסף מרתק של חדרים מבתים ותקופות שונות.


הכתובת: רחוב 200 Eastern Parkway מספר 200, ברוקלין. מיקוד: 11238-6052.
שעות הפתיחה: שבת וראשון: 11:00-18:00, רביעי-שישי: 10:00-17:00, בשבתות הראשונות בחודש המוזיאון פתוח בין השעות 11:00-23:00. שני ושלישי: סגור. סגור גם בחג ההודיה, חג המולד, וראש השנה הנוצרי. 
דרכי הגעה: המוזיאון נמצא ברובע ברוקלין. ניתן להגיע אליו ברכבת תחתית בקווים 2 ו-3 לתחנת Eastern Parkway/Brooklyn Museum. באוטובוס ניתן להגיע באמצעות קווים B71 (שעוצר לפני המוזיאון), B41 ו-B69 לתחנת Grand Army Plaza, ו-B48 לצומת הרחובות Franklin Avenue ו-Eastern Parkway. לצפייה במפת האיזור לחץ כאן
דמי כניסה: הסכום המוצע למבוגרים הוא 8$, סטודנטים וקשישים - 4$, ילדים עד גיל 12 - חינם.
אתר המוזיאון: http://www.brooklynmuseum.org  

מה חדש? - תערוכות החודש
פתיחתו של אגף Visible Storage: המחסן הגלוי
לקראת סיום בנייתו של אגף חדש במוזיאון ברוקלין, מציע כעת המוזיאון הזדמנות פז מרתקת להציץ אל מאחורי הקלעים של המוזיאון וכך ללמוד על דרך התנהלותו של עולם האמנות ומוזיאונים אחרים. בעוד שבאולמות והאגפים הפתוחים לקהל במוזיאון (ולמעשה בכל מוזיאון אחר) מוצגות רק מאות בודדות של עבודות, באולמות האחסון נחבאות להן עוד מאות רבות ואף אלפי עבודות נוספות, הממתינות לתורן, או שהן פשוט נאצרות ונשמרות. במוזיאון ברוקלין החליטו לאפשר למבקרים להיכנס לשטחי האחסון, על מנת שיוכלו לחזות בעבודות הנוספות, אך כמובן שתחת הקפדה על שלומן של היצירות. המבקרים במחסן יוכלו לחזות בעבודות מאחורי ויטרינות או לראות כיצד אוצרים תמונות בצפיפות אך תוך כדי הקפדה על שלמותן. בנוסף, שוחרי אמנות וסטודנטים יוכלו לחקור וללמוד את העבודות, גם באמצעות מאגר מידע הנמצא במקום. כל אלו פועלים במקום תוך כדי התנהלות שגרתית של העבודה בשטח האחסון, מה שמבטיח חוויה מעניינת במיוחד. 

למידע נוסף:
ניו יורק באתר למטייל
אירועי תרבות באתר למטייל