18.7.07

 

פסטיבל הג`אז הבינלאומי של טורונטו

Beaches International Jazz Festival

במזרח טורונטו, לאורך החופים של אגם אונטריו, נערך פסטיבל ג`אז שכולו קסם ואווירה. זו השנה ה-19 ברציפות שהפסטיבל מתקיים, ומעל ל-40 אמנים משתתפים בו כדי להנעים את זמנכם בהופעות חיות. בנוסף יתקיים שוק עבודות יד, יערכו פעילויות לילדים ועוד.

ארבעה ארועים מרכיבים את הפסטיבל: ה- PartiGras, שמתקיים ב-20-22.7.07 מהווה למעשה את פתיחת הארועים - סוף שבוע שכולו מוסיקה, יין, אוכל וחגיגות. הארוע הבא, Ovation of Jazz, שמתקיים 25.7, הוא בעל אופי שונה למדי, אבל מזמין לא פחות - מדובר בארוע שהכנסותיו קודש לבית החולים המקומי, והחגיגות מפוארות יותר. ב- StreetFest, שבין 26-28.7, האווירה משתנה שוב והפעם מדובר בחגיגה המונית בכל קנה מידה. 2 ק"מ של רחוב מופקעים לטובת החוגגים, ולמאות שהכותרת היא פסטיבל ג`אז, אל תתפלאו אם תשמעו כאן גם סגנונות נוספים מהיפ-הופ ורגאיי ועד פאנק וסמבה. הארוע החותם הוא ה- Main Stage, בתאריכים 28-29.7, שמתקיים בגנים ליד החוף, וכוללים מוסיקת איכות משובחת.


צילום: Ontario Tourism
  • תאריכים: 20-29.7.07
  • מיקום: ה-PartiGras מתקיים ב-Distillery Historic District; שלושת הארועים הנוספים מתקיימים באזור החופים: ה-Ovation of Jazz, מתקיים ב- The Balmy Beach Club; ה-StreetFest מתקיים לאורך רחוב Queen St. E, וה- Main Stage בגני KEW שעל החוף.
  • אתר אינטרנט: www.beachesjazz.com

למידע נוסף על:
טורונטו באתר למטייל
פסטיבלים וארועי תרבות בארה"ב וקנדה באתר למטייל