7.6.07

 

מחר בת"א: מצעד הגאווה יוצא לדרך

לאחר שנת היעדרות מרחובות העיר, חוזר מצעד הגאווה לתל אביב – יפו ובגדול! אירועי הגאווה, המצוינים בעשרות ערים ברחבי העולם, בהן ברלין ,ניו-יורק, אמסטרדם וסידני הם חגיגה שיש בה גם מחאה. המשתתפים - הומואים, לסביות, ביסקסואלים, טרנסג`נדרים, סטרייטים וגם כאלה שמעדיפים לא להגדיר את עצמם, מפגינים בזכות החירות המינית והמגדרית ולמען שוויון זכויות לכל. במצעד ססגוני, צבעוני ושמח, הצועדים מעלים על נס את הזכות להיות שונים, ואת יופיו וחיוניותו של המגוון האנושי.

אבל לא פחות חשוב: מצעד הגאווה הוא גם הפגנת מחאה נגד השמרנות, נגד דיכוי של חריגים ופגיעה בהם, נגד תופעות של אלימות כלפי הומואים, לסביות וטרנסג`נדרים (שעדיין רווחות בעולם) ונגד תפישות תרבותיות השוללות מגוון של זהויות מיניות ומגדריות, תפישות הרואות בהטרוסקסואליות ובזהות מגדר נורמטיבית את האפשרויות היחידות להתנהגות מינית ומגדרית ראויה.

המצעד, המופק על ידי עיריית תל-אביב יפו, משנה השנה את מסלולו ויצא מכיכר רבין, ימשיך לאורך רחוב ארלוזרוב ויסתיים בחוף הים - אלפי הצועדים יצעדו למסיבה חוף ענקית בחוף גורדון. שתכלול: מוזיקה, ריקודים, אוכל והפתעות. במסיבה יופיעו האמנים הבאים: DJ פונגי , DJ אליוט , DJ מוטי סעדיה , DJ אוסי, Tribal Dance – LIVE! – מופע טרייבל שבטי סוחף.

  • תאריך: 8.6.07
  • שעה: 12:00