17.10.06

 

מחר נפתח פסטיבל הסרטים של לונדון

פסטיבל הסרטים של לונדון - אנגליה (18.10-2.11.06)
מה לא הייתם נותנים, חובבי הקולנוע שביניכם, בשביל להלך בין הכוכבים האהובים, באווירה הנוצצת של טקסי בכורות סרטים (ה"פרמיירות") ושטיחים אדומים? ומה אם הייתם מגלים שהדבר אפשרי...? מידיי שנה מאז 1956, מגיעים כוכבים גדולים וקטנים כאחד אל "פסטיבל הקולנוע של לונדון" London Film Festival שנמשך לאורך 16 ימים רוויי קולנוע. למעלה מ-200 סרטים ואירועים אחרים הופכים אותו לפסטיבל הקולנוע המקיף והגדול ביותר בבריטניה.

הפסטיבל מציג את הקולנוע העולמי במיטבו. החל מההפקות ההוליוודיות הגדולות והמפורסמות וכלה בסרטים קצרים עצמאיים, סרטי אנימציה, ארכיון סרטים, סרטים ממדינות דוברות אנגלית וממדינות זרות מכל רחבי הגלובוס.  כרטיסים לסרטים נחלקים לשניים, כאשר חלק אחד "משוריין" לקולנוענים ולנותני החסות, והחלק השני מיועד למכירה לקהל הרחב.

שימו לב: לאחר שהנהלת הפסטיבל תסיים לחלק כרטיסים לנותני החסות והקולנוענים, יוצאו כרטיסים נוספים למכירה. על כן ייתכנו מקרים רבים בהם סרטים שלא היו אליהם כרטיסים עד תאריך זה ואף מאוחר יותר, יהיו אליהם כרטיסים לאחר תאריך זה. כמו כן שימו לב שמרבית הסרטים בפסטיבל מוגבלים לגיל 16 ומעלה. עם זאת, חמישה סרטים השנה מוגדרים כ"סרטי משפחה" אליהם תותר הכניסה גם לצעירים. לפרטים נוספים, הסרטים ולוחות הזמנים, פנו ל אתר הפסטיבל.
 למידע נוסף:
פסטיבלים באתר למטייל
לונדון באתר למטייל