27.12.05

 

מהיום: אפשר לגלוש בחרמון

אתר החרמון ייפתח הבוקר בפעם ראשונה בחורף הנוכחי. מנהלי האתר ממליצים לבאים להתאזר בסבלנות, זאת בשל הציפייה כי החרמון יתמלא באלפי אנשים כבר משעות הבוקר המוקדמות.

עד לשעות הערב המאוחרות עבדו אתמול חתולי השלג בחרמון על מנת להכשיר את מסלולי הגלישה באתר לאלפים שיציפו אותו היום. בחרמון ציינו אתמול כי בזכות סופת השלגים שנמשכה גם אתמול תנאי הגלישה מצוינים.

באזור הרכבל התחתון נערם השלג לגובה של 80 ס"מ וברכבל העליון חצה השלג את גבול המטר. מנכ"ל האתר, מנחם ברוך, אמר כי כבר אתמול נרשמו מאות הזמנות של גולשים והוסיף "אני בהחלט צופה שבימים הקרובים האתר יתמלא בשעה מוקדמת. יש באפשרותנו לקלוט ‭1,800‬ רכבים פרטיים בלבד ולכן עלולים להיווצר פקקים בכניסה‭."‬

למרות החגיגיות, למגיעים לאתר מומלץ לא להגיע עם חרמוניות או ציוד צבאי אחר כי תחנת משטרת גולן מתכוונת להציב מארבים לגולשים. במסגרת ישיבה שנערכה אתמול החליט מפקד התחנה, רב-פקד ראובן ארבל, להמשיך במדיניות מהשנה שעברה לפיה יוצבו באתר מספר מארבים משטרתיים לגילוי אזרחים המגיעים אליו עם ציוד צבאי. רפ"ק ארבל אמר אתמול "החזקת ציוד צה"ל ללא אישור הינה עבירה פלילית, ובהחלט יש לנו כוונה לפעול נגד אלו שעוברים אותה".

בנוסף לפקקים שצפויים לכם, גם המחירים נותרו גבוהים. כניסה לאתר: 38 שקל למבוגר, 32 לילד. רכבל: 35 שקל. יום גלישה עולה 200 שקל. האתר פתוח עד 16:00, פרטים נוספים באתר האינטרנט.

מתוך אתר NRG
קראו עוד על סקי וסנובורד באתר למטייל.