30.11.08

 

אנגליה, ממחר - חג המולד בטירת לידס

המגיעים לטירת לידס (Leeds Castle) במהלך חודש דצמבר יוכלו ליהנות ממבחר חגיגות ואירועים לכבוד השנה החדשה, שהמפורסם מבין האירועים הוא תחרות "חפש את המטמון". המבקרים בטירה יזכו לקבלת פנים חמה, ויוכלו ליהנות מערמונים חמים, פאי בשר, ויין חם. המתעניינים יוכלו ללמוד כיצד ליצור זרי פרחים ועוד קישוטי שולחן .האווירה בטירה תונעם על ידי מקהלות בית ספר ומוזיקאים צעירים שישירו שירי הלל וינגנו מוזיקה עונתית.במהלך ימי החגיגות , החדרים המפוארים של הטירה יקושטו בקישוטים מסורתיים בצבעים של אדום וזהב, ובכל רחבי הטירה יעמדו עצי אשוח מלאים בפנסים, כל אלה ועוד ייצרו את אווירת חג מולד הרומנטית כל כך בטירת Leeds הציורית. במשך ימי החגיגות, הילדים ייצאו לחפש את סנטה קלאוס, שיסתובב ברחבי הטירה, עם שקים מלאים כל טוב.
  • שעות פתיחה: 10:00 עד 15:00
  • אתר הארוע: www.leeds-castle.com
  • מקום האירוע: טירת לידס, ליד Maidstone, במחוז קנט.
  • הגעה: רכבת: מתחנת הרכבת ויקטוריה שבלונדון. רכב: מאוד קל להגיע ברכב מכל אזור דרום אנגליה, יש שילוט רב אל הטירה מצומת 8 על כביש M20. אוטובוס: שרות אוטובוסים של ה- Green Line Coaches מגיע אל הטירה מלונדון. שירות האוטובוס של National Express, מגיע אל הטירה מהיעדים הבאים: London, Dover, Folkestone, Hythe, Ashford.
  • הכניסה בתשלום


למידע נוסף:

אנגליה באתר למטייל


23.11.08

 

הודו - מיום ג` - פסטיבל לאקנו

כמידי שנה למשך עשרה ימים, בחודשים נובמבר ודצמבר, נערך פסטיבל לאקנו. העיר לאקנו המרהיבה והמיוחדת, שבמדינת אוטר פראדש, משמשת כתפאורה מושלמת לחגיגת התרבות הזו. הפסטיבל יכלול מופעי תיאטרון, ריקוד, מוסיקה ומיצגי תרבות אחרים פרי המסורת ההינדית המפוארת והוותיקה. כמו כן, ייערכו תצוגות מרהיבות של חפצי אומנות, עבודות יד ועוד. בל נשכח את מיטב האוכל, והשתייה ההודיים המסורתיים...
  • מקום האירוע: הפסטיבל ייערך ברחבי לאקנו, בירת אוטר פארדש. חלק מן האירועים יהיו אירועי פנים וחלק אירועי חוץ.
  • הגעה: ניתן להגיע לעיר באמצעות רכבת. רכבת אקספרס מגיעה אל העיר מוראנסי, בווהאטי, כלכתה, פורי, אחמדבאד ודראדון.
  • אתר אינטרנט: www.webindia123.com

למידע נוסף:

הודו באתר למטייל


16.11.08

 

מהיום: הפסטיבל הבינ``ל לסרטי סטודנטים במינכן

בשיתוף עם פסטיבל הסרטים של מינכן, מציע פסטיבל זה 8 ימים ו-8 לילות של כשרונות חדשים, קולנוע צעיר ויוצרים חדשנים במינכן. התחרות נחלקת לקולנוע גרמני ותחרות בינלאומית (בה מגיעים הפרסים לסכום של עד 35,000 מרק גרמני). למעלה מ-200 סרטים קצרים, סרטי אנימציה, סרטים דוקומנטריים ופיצ`רים נוטלים חלק בתחרות. כבכל שנה, גם הפעם יינתן זרקור מיוחד לבית ספר לקולנוע מחוץ לאירופה, לאחר שבשנים קודמות התארחו בפסטיבל בתי ספר אורחים מאוסטרליה, ארגנטינה, הודו, מקסיקו, ארה"ב, יפן, מצריים, וקניה. כמו כן יתקיימו הרצאות של יוצרי קולנוע לחובבי הסרטים הנלהבים שביניכם.


למידע נוסף:

גרמניה באתר למטייל

מינכן באתר למטייל


9.11.08

 

הודו: היום נפתח פסטיבל גאנגה בורנאסי

פסטיבל הגנגה מתקיים בעיר ורנאסי (Varanasi), העיר העתיקה ביותר בעולם, ונערך על גדות נהר הגנגאס הקדוש. במהלכו טובלים בנהר המיוחד אלפי עולי רגל, ומשיטים עליו מנורות נפט. הפסטיבל המרהיב, נחגג על ידי עשרות אלפי מאמינים, שיורדים אל הנהר במקומות שונים במדרגות שנקראות גאת, ומפארים את תהילתו של הנהר, המעניק חיים למיליוני האנשים הגרים לגדותיו. עבור ההודים ורנאסי היא עיר קדושה ומיוחדת, ואין ספק כי מבקרי העיר חשים זאת מן הרגע הראשון. ההודים מאמינים שמי שמת בעיר מצליח להימלט ממעגל החיים והמוות, ולכן כל הודי שיכול להרשות זאת לעצמו, מגיע לכאן כדי לבלות בה את ימיו האחרונים. העיר גם משמשת כמרכז ללימוד מוזיקה הודית עתיקה. מי שלא רוצה ללמוד יכול רק להאזין.
  • תאריכים: 9 - 13 בנובמבר
  • למידע על האירוע: www.up-tourism.com/
  • מקום האירוע: הפסטיבל מתקיים בעיר ורנאסי ליד הגאנגס (גאנגה) הנהר הקדוש.

למידע נוסף:


2.11.08

 

אוקספורד - ביום ג` - מופע זיקוקים מרהיב

אירוע מרהיב בעיר אוקספורד שכל הכנסותיו מוקדשות לנצרכים. מופע הזיקוקים המקסים מאיר את שמי האזור כולו לקולות ההתפעלות של הקהל הרב שמתכנס סביב מדורות כדי לחגוג יחדיו. יש גם יריד שעשועים שמחמם את האווירה ופתוח לכל באי המופע. המופע מתקיים בפארק פתוח עצום ממדים, שמפריד בין Headlington ל- Cowley Road, ונקרא South Park. שערי המתחם נפתחים לקהל שעה לפני תחילת המופע. המופע מתחיל בשעה 19:00.
  • תאריך: 4.11.2088
  • מקום האירוע: South Park באוקספורד, אנגליה
  • הגעה: כדי להגיע אל הפארק סעו אל תחנת הרכבת של אוקספורד, לכו על הכביש הראשי ותפסו את קו האוטובוס 400 שנוסע אל הפארק. לחילופין, היכנסו אל אוקספורד עצמה, וקחו את קו האוטובוס 2 או 2a מרחוב Newאל תחנת Headlington. הכניסה לפארק בתחתית הגבעה.


למידע נוסף:

אנגליה באתר למטייל