26.10.08

 

איטליה - היום יפתח יריד הכמהין באקוואלניה

ביריד זה באקוואלניה שבאיטליה תוכלו ללמוד כיצד מוצאים את מרבצי הכמהין ולטעום שפע מטעמים מהפטריה היוקרתית. הכמהין היא פטריה שצומחת בין שורשיו של עץ האלון. העצים והפטריה יוצרים ביניהם עירוב, שמשפיע גם על טעמה. בארץ לא ניתן לקנות כמהין טריות אז היכונו לטעום משהו אחר, מיוחד וטעים, טעים....

למידע נוסף:

איטליה באתר למטייל


13.10.08

 

גאלווי - היום נפתח פסטיבל אמנויות לילדים

בעיר גאלווי שבאירלנד נפתח היום פסטיבל "באבורו" - פסטיבל שנועד במיוחד לילדים וזאטוטים ממש, שכולל מופעי תיאטרון בובות, להטוטנים וקוסמים, סדנאות אמנות ויצירה ומשחקים שונים. "באבורו" היא מילה באירית עתיקה, שמשמעה שטויות או קשקושי ילדים. ואכן, הפסטיבל מלא רוח שטות וצחוק ואין ילד שלא נהנה.

למידע נוסף:


5.10.08

 

הונג קונג: מחרתיים יתקיים פסטיבל Chung Yeung

פסטיבל הצ`אנג מיי, הוא יום חג לאומי הונג קונגי, בו מתכנסות המשפחות ומבכות את מות יקיריהן. ביום זה הן עולות לבתי הקברות, לנקות את הקברים ולהתפלל. כמו כן, משפחות רבות נוהגות לטפס על גבעות על מנת להתרחק מרוחות ומזל רע. הסיפור מאחורי המנהג מספר כי בעבר, בתקופת האן, נצלה משפחה שלמה ממוות, משום שראש המשפחה השכיל להקשיב לעצתו של מגיד העתידות, וביום ה-9 לחודש התשיעי, על פי לוח השנה הירחי, הוא הוציא את משפחתו מן הכפר. עם שוב המשפחה לכפר נתגלה האסון - הכפר נחרב כליל עקב מפולת. כיום, תושבי הונג קונג מנצלים את יום החג לעלייה להרים, טיולים בחיק הטבע ופיקניקים.
תאריך: 7.10.2008
פרטים נוספים אפשר לקבל במשרד התיירות של הונג קונג:
  • טלפון: 85228076543
  • פקס: 85228060303
  • דוא"ל: info@hktb.com

למידע נוסף:

הונג קונג באתר למטייל