27.6.08

 

מהיום באנגליה: פסטיבל גלסטונברי

פסטיבל גלסטונברי ידוע כפסטיבל המוסיקה הגדול בכל בריטניה, הוא מאסף הופעות ממחזות בינלאומיים גדולים, תצוגה של בישול מרתק ואירועים רבגוניים לסופשבוע. ריקודים, קפיצות מעל מדורות ועליזות כללית מאפיינות את חגיגות ההיפוך הקיצי בזמנים עתיקים. הפסטיבל מאורגן על ידי מייקל איויס, ונערך בחווה המכובדת שלו, Worthy Farm שגודלה כ- 4050 מ"ר.המארגהים טוענים כי השנה החגיגות ימשכו אלפי אנשים.הפסטיבל מקבל השראתו מ- Bath Blues,פסטיבל גלסטונברי או Fayre, כפי שכונה בראשונה, ונחגג בראשונה בספטמבר 1970. הוא גדל מאירוע של 1500 אנשים לאחד שמשך מעל 100,000 איש בשנה שעברה. מלבד המוסיקה, רכיב עיקרי של הפסטיבל הוא השוק עם מעל 600 אורוות בהם הכל החל מעורות עזים מעובדים מאיי הודו המערבית עד לבוש רחוב של מעצבים אופנתיים נלחמים אחד לצד השני על תשומת הלב של הלקוחות. מלבד חוש הריח ותענוגות חזותיים, השוק מספק בידור קל עם תאטראות רחוב, שירה, ג`אגלינג, תופים ועוד מגוון מופעים המוסיפים לשפע האטרקציות. מספר מוסדות צדקה, שחלקם רווחיים להליכי הקרנבל, הם חלק בלתי נפרד מהשוק ויש חנות שנפתחה לתרומה למודעות לסביבה. כשאיויס בתחילה החליט לארגן את הפסטיבל, כוונתו הייתה לשלב בין תרבות הפופ הצעירה יחד עם המסורת של חג האסיף. בשביל להשיג זאת, חוש קהילה היה דרוש יחד עם אלפים שזורמים לאתר כל שנה עם אוהלים וקאראוונים, האווירה היא של כפר ענק שבו המטרה העיקרית והיחידה היא לעשות כיף. מומלץ להזמין כרטיסים מבעוד מועד לחוויה הבלתי נשכחת הזו...

למידע נוסף:

אנגליה באתר למטייל


24.6.08

 

וושינגטון, ממחר: פסטיבל המוזיאון הלאומי לפולקלור


פסטיבל הפולקלור מתקיים ב- National Mall (המוזיאון הפתוח) ובמקומות רבים נוספים ברחבי וושינגטון, בין הקפיטול למונומנט וושינגטון. בימי הפסטיבל תתקיימנה סדנאות הסברה על מהנגים, תלבושות, אומנות קנייה ורכישה של עבודות יד, יוצגו לטעימה מגוון מאכלים ואפשר יהיה להנות ממופעים מוזיקלים שונים. מאז 1967 פסטיבל הפולקלור הזה שם דגש על שורשי התרבות האמריקאית על כל גווניה. מרבית האירועים יתקיימו בין השעות 11:00 ל- 17:30.

  • טלפון: 12026336440
  • פקס: 12026336474
  • דוא"ל: folklife-info@si.edu
  • מקום האירוע: פסטיבל הפולקלור מתקיים ב- National Mall (המוזיאון הפתוח) ובמקומות רבים נוספים ברחבי העיר.
  • אתר אינטרנט: www.folklife.si.edu


למידע נוסף:


5.6.08

 

בסוריי שבאנגליה - סוף שבוע של מירוצי סוסים

מסורת של למעלה ממאתיים שנה באה לידי ביטוי במרוצי הסוסים שב- Epsom Downs המקסימים. בהחלט היהלום שבכתר מבחינת התרבות והפולקלור הבריטי. כיום, עשרות אלפים נוהרים אל המרוצים, והפרס הראשון עדיין מהווה אובייקט נכסף בעיני כולם. כמובן שהסכום הלא מבוטל של מיליון פאונדים הוא בהחלט פרס ראשון ראוי לשמו. המרוצים מתחילים בשעה 9:00 בבוקר ונמשכים עד 18:00.

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן לקבל ממארגני המרוצים:
כתובת: Buckingham Gate 23, London
טלפון: 441372470047
דואר אלקטרוני: epsom@jockeyclubracecourses.com

לאתר הארוע לחץ כאן

מקום האירוע:
מסלול המרוצים של אפסום, מחוז סוריי.

הגעה:
כדי להגיע לאפסום שבמחוז Surrey, ניתן לנסוע ברכבת ולרדת בתחנה Epsom Downs או תחנת Tattenham Corner שנמצאות במרחק הליכה ממסלול המרוצים. מי שנוסע ברכב יגיע דרך כביש A24, משם צפונית, נמצאת צומת 9 של כביש M25, והשילוט המצוין מוביל הישר לעיר.

למידע נוסף
אנגליה באתר למטייל
פסטיבלים באתר למטייל